Kontakt kundeservice på tlf. 31 90 00 14 - mail@quickpart.no - eller skriv til oss på chatten.
Logg inn

Frakt og leveringsvilkår

Gratis frakt finnes ikke - og hos Quickparts har vi ikke regnet frakten med i varens pris. Du kan selv velge leveringsform, og prisen varierer avhengig av produkt og leveringstid.

 

Leveringen foregår til nærmeste PostNord-hentekontor eller postkontor, hjem på døren eller med ekspresslevering. Estimert leveringstid til privatadresser og postkontor i Norge er 2-7 hverdager avhengig av postnummer, og prisen fremgår av prislisten når du har lagt varene i kurven.  

 

Sporing av pakker:

 

Du får en mail med trackingnummer når varen er pakket og klar til avgang.

 

Selv om vårt lager ligger i Danmark er det ingen ekstra utgifter til toll og moms. Quickparts er momsregistrert i Norge, og du betaler derfor norsk moms når du handler hos oss, og handelen foregår derfor 100% på norske vilkår.

Siden lageret er i Danmark kan alle pakker først spores ved ankomst til Oslo, og det gjør at du normalt i løpet av 24-48 timer etter at den er sendt fra vårt lager.

 

Har du spørsmål til selve leveringen eller problemer med sporing, henviser vi til transportørens hjemmeside, som alltid vil være oppdatert med siste nytt om din levering.

 

Er du i tvil, eller har du ytterligere spørsmål  er du alltid velkommen til å kontakte oss på 31 90 00 14, på mail@quickpart.no eller via chatten på hjemmesiden.

 

 

Vi svarer gjerne på alle spørsmål, også om leveringstid.

 

Skade, bortkomst og forsinkelse:

 

Av og til går ting ikke som planlagt, og pakken kan ha hatt en hard og lang reise. Ser den skadet ut når du får den, eller når du skal hente den, så råder vi deg til å signere med forbehold, og gi oss beskjed på mail eller telefon med det samme.

 

Vi kontaktes på 3190 0014 eller mail@quickpart.no